Translate

23 Apr 2012

suke suki


dari jumaat aku ke johor ikut member.
ni td petang baru balik sorang2..
penat jangan cakap
tapi seronok pun xyah cakap

lepas setahun aku kembali ke sana.
bajet plan nak g UiTM Segamat
tapi xjadi sbb plan menjolikan diri berlebihan pula
dengan wayang + makan + jalan2 lagi
malam tadi siapkan exercise LCSH madam bagi
Isnin sok send by email.
hari ni nak jawab French online quiz, tapi dah ditutup pulak T_T
phewwww
harap sir baik hati open balik.



Terminal Segamat leh tahan besar, tp ni xde r banyak sgt kedai
ade byk lagi kosong
starting ni, sikit2 lah kan

hiks ;)

semalam layan Battleship!
terbaek dari ladang perang
perang dengan alien
meremang bulu roma aku
sbb aku sgt suspen
huhu
time tgk Transformers xde rasa camni
ohh ade part dalam Battleship ni wat aku hampir nak mengalirkan air mata
aku ciwek atau tersentuh atau memang hati lembut?entah
mungkin terlalu hayati cerita dia agaknya
ahah! Rihana berlakon sekali dalam tu
lawak2 gak la dialog dorang tu



k la penat bebel
tata
assalamualaikum
;)





No comments: