Translate

21 Jul 2012

Ahlan wa sahlan ya Ramadhan


Assalamualaikum w.b.t




Alhamdulillah masih hidup aku dalam dunia.
sampai jua sambut 1st puasa bersama keluarga.
aku harap Ramadhan kali ni bakal memberikan aku dan mereka lebih bahagia.
hubungan dengan diATAS juga lebih erat[harapnya]
.insyaALLAH
xbanyak, sikit jadilah
sebagai permulaan dari tiada kemajuan
niat kerana DIA bukan sesiapa

ush semalam time makan nasi leh lak meleleh air mata aku ni..sebak giler
entahlah.
cerita dengan mak pasal adik.
yelah dia nak PMR
tapi aku risau dengan prestasi dia
tulah cabaran dan halangan zaman sekarang.
aih
satu-satunya adik aku.
paling sayang.
aku doa macam-macam untuk dia
moga ALLAH bantu dia,permudahkan dia.
aku sedih dalam diam
bila dah nangis depan mak
aku palingkan muka
terus basuh pinggan
taknak mak tahu betapa sedihnya aku.
kadang kadang orang nampak kita kuat
tapi dalam kita, tak sape tahu
ye aku kuat.[positive! positive!]
insyaALLAH semua keranaNYA
taknak janji banyak2 jugak kali ni
sebab selalu je lalai dan layu dengan bisik si setan iblis
tapi aku doa jugak jadi lebih baik dan baik.
Ameen.
untuk anda juga ye ;)




1 comment:

Anonymous said...

yela...selain nasihat...doa jela yg bole kita buat utk tolong dorang... kan...

salam Ramadhan