Translate

6 Apr 2013

curi masa

banyak nak cerita
tak terkira
tapi masa selalu tiada
ni aku curi curi juga

alhamdulillah habis berjual bertugas dan mempromosi
booth aku and the geng #I am Lejen sempena Karnival D' Puncak

ni temu janji dengan assignment
tanpa henti
bila masa aku kan henti
bila aku rasa ngantuk
tertidur

lupakan segala rasa cinta
aku muak!
mungkin hati dan mindset aku dah cakap
aku tak nak maka tak nak lah
pantang betul orang duk paksa paksa ni
lantak la aku tak kan pujuk orang orang camtu
aku tak minta faham aku
sebab awal awal aku dah bagitahu
aku sibukkkk!
aku hanya minta sabar dengan aku
aku sangat hargai orang orang yang sentiasa ada bila aku perlu
bila aku stress mereka beri
sokongan padu
nasihat
dan paling penting
mereka faham aku
tanpa aku pinta
mereka faham

terima kasih

moga ALLAH membalas segala kebaikan kamu



No comments: