Translate

26 Nov 2012

mak call cakap kita kalah .HAHA


time makan kat kedai makan,sambil tengok bolaa....
lepas Singa dah sumbat 1..aku terdetik..cuba bersangka baik huhu
tapi aku blah terus..sebab dah abis makan dan ada meeting dengan atlet SAF pulak
SAF ni Sukan Antara Fakulti
aku pengurus sukan memanah..

dahh jangan wat muka terkejut sangat.
sukan lain semua budak lain dah jadi pengurus lagipun ok gak
sebab aku tengok jadual pertandingan..memanah ni hari sabtu dan ahad 8 dan 9 Disember ini
ok la kot, xkacau jadual weekdays aku dengan esaimen + test +presentation+quiz semua bagai..
lama gak xbalik dekat 3 minggu
minggu ni anak buah aku tersayang Qaseh Zaharah punya birthday .genap setahun ;)
alhamdulillah makin tomei..dan nakal dan lasakkkk...
huarghhh tak larat untie dia ni kadang2

ohh tadi balik meeting, mak call
"malaysia kalah...3-o tahu tak....blablablablaa"
phewww mak aku..haha tengok gak rupanya.
ingat anak dia je..haahhha.
em bergayut dengan mak lama giler..lebih baik borak dengan mak
dari aku borak pasal kekalahan Malaysia tadi
dah lama borak.....bila nak letak tu cam sayu je..emm rindunyaa...
mak cakap kalau tak sibuk, baliklaa..minggu ni wat birthday party kat umah..
mak masak macam2

dan aku...terus cek schedule aku..emm dah berpalang..1 dan 2 Dis bermula larian SAF..
aku pun masuk sekali larian tu tak silap
kat main campus tu
takpelah..berkorban seketika...tunggulah aku dah abis belajar...
siang keje...malam nak spend time for family
aiceh..tu pun kalau aku punya plan giler tak jadi.
aku ni macam suka nak merantau tempat orang.
so terfikir lagi...gunakan setiap peluang dan kesempatan yg ada ni..
untuk bersama keluarga dan sahabat tersayang
sebelum aku mula melangkah ke alam pekerjaan


ehh ok laaa...repekan halus kali ni berhenti disini.

phuiii bosan sebenarnya ni...walhal dari pagi tadi tak tido lagi
buat esaimen public relation
alhamdulillah siap gak td petang.
rasa puas hati gak, tapiii.............emm malam tadi aku rasa cam sedikit kecewa
keje yang aku giler2 kaw2 buat tapi tidak menepati kehendak
apabila pihak tengah mula mengambil alih kerja mencetak
tapi aku paham..no choice..kedai tu takleh nak print yg aku nak
paper quality pun tak menepati kehendak aku
tapi tapi...takpe takpe...insyaALLAH semua akan ok
cuma yelah....sebagai manusia aku tak terlepas rasa kecewa..
tapi tak salahkan sesapa lah...kalau aku berada ditempat dia MUNGKIN aku buat benda sama.

emm
 

No comments: