Translate

2 Jan 2013

kembali

weehooooooo


lamaa gilerrr tak membebel memuntah dan meluahkan disini.padahal aku punyalah banyak cerita since minggu minggu kritikal dengan assignment melampau tu.setiap hari aku try nk log in..tapi tak boleh ;(

sabar je la kan.emmmmm emmmm [tak tahu nak start cerita dari mane ni weh banyak sangatt]

dem.tadi aku dah taip panjang lebar banyak giler..then aku baca..xpelah..biar benda tu aku dan orang2 tertentu je tahu.aku lupa kan saje la ;) *think positive

dan bayangkan....aku dah loading beberapa minit tuk upload pict memanah kitorg...last last berukben gua sangkut dan terpaksa laaa di stopkan.dan last aku dah malas nak upload.heheh..uji kesabaran kan.

chill.benda kecik je tu berbanding kesabaran yg ditanggung saudara mara kita kat Gaza tu NS oi.

NS tu stand for my fullname.

ok sambung lagi....
.
.
.
.
.

ok malam ni aku rasa best dan gumbira..senyum tak henti sebab...lama xonline fb lame2 camni..hamek semua geng2 sekolah rendah semua keluar.hahaha dan paling best ialah..haha sorang geng gaduh buli aku chat dgn aku.entah rasa bahagia....;)

ok sedihnya pulak anak buah aku Qaseh Zaharah demam ;(( before aku on9 tadi ni abang aku dah bawak g klinik...dan terus ke rumah mak mertuanya.aku nak balik kampus esok..harap harap ketemu lg budak tomel tuuu! ;)

aku haram xpack barang dan beg lagi.yg pasti jajan dan snack aku shopping kemain kat jom heboh baru ni dah ada 2 beg.see! aku nak balik g final exam....2 minggu je..tapi banyak lak jajannye haha.yelaaa nak study kena kudap2 lebih sikit katanya...lagi aku bawak ni bukan untuk aku sorang je...haruslah bagi semua geng yg ade baru meriah.aku makan sorang2 mmg xsyok rasa...dlm locker aku tu ade lagi biskut yg dr awal sem september aritu beli xabes abes....yelaa dah aku jarang ade kat bilik...makan pun luar selalu.sampai tgk duit dah kering baru sedar diri makan tapau beli kat macik pacik tepi tu je.hehe alhamdulillah ;)

ok aku chalo dulu.nak study....exam aku start 8hb selasa depan.doakan aku ye kawan n_n


tata.assalamualaikum

No comments: