Translate

1 Nov 2012

senak perut.

senak perut teramat sangat.

salah makan ke hape tah ni...tp malam tadi rasa cam kosong gak tapi duk biar je.siyes malas giler nak makan
sibuk hadap keje,aku mood makan pun hilang.

*janganlah gastrik serang


ushh senak dia cam senggugutttttt....sakit weh sakit
tak tahu dah nak cakap macam mane..aku diam je ni.

*doa banyak2..DIA je tahu azabnya macam mane ni


aku dah duk guling-guling atas katil td..dia kalau tetibe datang, memang aku xleh bangun.
mampu tahan sampai air mata je atas katil.

aku memang xpernah makan pil2 tahan sakit ni, so memang x laaaaaaaa....nak makan.
sebab xleh nak bangun banyak tu yg aku merepek kat sini jap.hahhahha

kalau tak, siang2 hari aku elak meng-onlinekan diri.keje keje suri rumah harus dilakukan

doakan aku sihat dan hilanglah rasa sakit ni..apepun, aku terima segala ALLAH bagi ;)
sakit pun salah satu kurniaanNYA.

*think positive!!
 

No comments: