Translate

21 Jul 2012

1.kelate, kawan,makan


malam tadi berkejar kejaran aku ke dapur.
goreng cekodok bilis
lari masuk dalam, tgk TV

kelate lawe QPR [Queens Park Rangers]

pheww aku geram betul dengan defend kelate.
kesian tgk si Shahrizan Ismail tu [gk]
defend kurang membantu
kurang ke?
lagi pulak team QPR main bukan betul-betul pun
acah acah je
siap kunyah chewing gum lagi.
ade orang cakap,
kalau Apex yg jaga mungkin xberbolos 5 tu
ok fine Apex lagi.
dia kan rehat..nak ke Olimpik.
masalahnya, main bola sorang2 ke?
harap Apex sorang ke?
bola tu sejibik main bukan sorang2.ok paham?

bagilah keeper bertaraf dunia camne pun kalau xde kerjasama
lagi lagi defend..
pergh terabur wa cakap lu.

ok mereka dah usaha.
dah dah aku emo malam tadi
naseb malam tadi
sebelum puasa
hari ni dah puasa
nak lebih lebih pun xguna
ada betul ke?hah angguk kepala.

eh minah ni bising lak..orang tu dah main baik ko leh nak mengutuk
bukan kutuk bro, keji sikit je.
nak berjaya biar makan keji dari hipokrasi
depan tunjuk lagak baik
belakang pijak gajah pun tak mati.
hamek kau!
pijak gajah aku bagi contoh terus.
eh eh eh ni dah salah arah aku ni
tadi cite bola ni dah ke lain.
ush lain lain
meh pulang ke pangkal jalan meh.
ayuhhh

ok ada lain cerita.
ape perasaan kau bila kawan dari FB yg dah dekat 3 tahun kawan
tetiba aku xtahu lah salah ape aku cakap
ke memang dia mudah terasa
ok dia removed aku.
fine.kesah pulak aku...get your life.
bukan aku sorang, dengan member lain dia buat benda same
kah kah what a childish la kau.
ok kau tahu, tetiba follow aku kat twitter.
nice!
aku suka.hahahhaa
motifffff??!
ok aku terima kawan kawan xkisah dari ceruk mana kau datang
but once kau buat kawan kau camtu
fikirlah...tanya kenapa kau dipinggir kawan kau
bukan ape, aku ni cepat kesian orang
aku ni kan jenis xkesah.
tapi jangan sikap tidak kesah aku ni
kau ingat aku xde perasaan dalam berkawan
tapi sekarang, aku ok je kawan balik
yelah..dalam Islam sendiri cakap xbaik putuskan ukhah dan silaturrahim
kau dan aku sama sama ISLAM
fine, aku kawan je lah.
tapi harap kau ubah perangai nak membaran tu ye
bukan aku je..ramai lagi tak suka.

dan aku rasa ayat2 dia sekarang better.
bukan ayat cintalah.ayat nasihat..*kot
ayat agama.dan macam2 ayat bertegur sapa
ok nice.
harap berkekalan
aku doakan
jangan sekejap je berubah
kang angin xde ribut xde aku kau removed lagi
memang kalau kau add lagi, kau memang menempah maut eh kaki
eh malaslah lah nak tempah2 kau.bukan dapat ape pun
weeeeeee..
malas nak layan orang camtu

ok chiow~


kata psykik : bulan Ramadhan bulan mulia.semua benda kita kena jaga[actually xyah tunggu ramadhan pun semua tu kita kena jaga lah].beli makanan gunalah akal, yg nak makan mulut dan perut terus menjadi sisa...bukan makan guna mata.mata tahu nampak mana sedap dia rembat berlandaskan nafsu.tanya hati lagi semua rasa nak dibeli.haha.so guna akal.jangan membazir!

No comments: