Translate

30 Mar 2012

maafkan gua bila lu emo xtentu hala

ni yang malas gua mau layan orang emo emo ni
gua cakap orang lain
orang lain lak terasa dan tersentap
gua sikit xtuju kat lu tahuuu..
tak...xberniat nak tuju kat sesape
gua tuju kat diri sendiri je
biar diri terasa
sebab bila diri gua dah terasa lah gua cakap camtu
tapi..
alamak..xsedap bila ada orang terasa tanpa disedari
xpela....gua mintak ampun banyak2..


gua chill je...not a big deal lah
simple thing gua suka nak fikir..
xsalah kita berkongsi sesuatu kebaikan dgn orang lain
dan menyebarkan sesuatu perkara yg boleh mendatangkan manfaat
kalau tetiba lu rasa terbakar tetiba
maaf sgt2
gua xdapat nak halang hati dan perasaan lu jadi begitu
cam cinta dan rindu
datang tanpa hadir
tanpa dipinta
tapi kita boleh kawal
insyaALLAH
terasa kpd benda2 baik...rasanya boleh jadikan kita lebih baik
jangan lu jadi lebih meroyan udah la ye


kata gua hari ni : khamis malam jumaat ni dr tadi duk layan zikir terapi je...album baru Hafiz Hamidun ni best woo...gua baru beli selasa aritu..seriusly rasanya pertama kali gua beli album zikir dr seorang artis nasyid.selalu layan punkrock...rock kapak ke kejadah semua tu...tp xsalah beli tu kan yang penting kita tahu kawal hiburan tersebut ;)


kata psykik : A good word is better than silence, and silence is better than useless talk ;)

k assalamualaikum
caucincau


pergh esok kelas pagi 8-10, 10-1..direct lak ai....harap tidak lah terjadi mentally exhausted


No comments: