Translate

4 Dec 2011

xtahu nak letak tajuk ape 5-tell me the truth

eh aku pakai pelik ke arini....ade hantu ikut belakang aku ke....ade video xsenonoh ke yg org pernah tgk ade muke aku?atau............emmmmmmm apekah??

situasi :

pergi dining ngan member nak beli lauk lunch punya..time nak bayar..ade la sorang mamat cam sabahan je duk pandang2 aku...aku err sumpah la xkenal kau.wat bodo je...pandang tempat lain...pilih2 lauk ag ni...then beratur nk bayar..mamat yg same duk pandang2 ag...eh bro, silaaa cakap ape sy salah pakai tudung ke hape??awk kenal sy ke hape?awk...ergh wat xtaw laa..cz aku masih tahan dan cakap dlm hati "ko xyah nk perasan sgt la kan mamat tu pndang ko..." dan yaa....aku da cool2 je ni..then ag sekali aku pelik..dia cakap2 dgn member dia....tp duk pandang aku..aku pandang balik..sbb mmg habbit aku..org pandang aku..aku pandang balik.haha nak tgk sape kalah..n nk taw apekah kebenaran akan terungkap.aiceh...

ok sampaii laaaaaaaaaaaaa aku da nak blah dr dining tu aku duk cari r mmber aku ni...[da lupe pasal mamat tu] then ble aku ternampak mmber aku...tetibe mata aku terpana kat mamat td tu..die pon nk blah gak..ehh sempat lak toleh kat aku..eh eh ehh apekahhh.........aku xrase die jatuh cinta kat aku dgn pandang pertama[puihhhhhh bapak perasan la seyh] sbb ape?emm sbb instint xmengatakannya.HAHA.then...aku rase cam nk lari pegi depan die...n cakap "bro..nape awk tgk sy camtu...ade pape xkene ke or ade bnda xbaik jadi ke ape?sila beritahu sy" haihh aku rase nk cakap cmni je.....aku nekad..lau pasni jumpe ag mamat tu..n style die duk pandang2 cmtu....aku nk taye terus...ya! aku mmg suke taye org direct cmtu..biar hati puas...nk lawan mata sampai bile kan hahaha.

then lepas balik dr library tu....rase cam sedikit tension.haha apelagi...g menapak kedai g rembat aiskrim.aku n mmber aku bukak2 je peti aiskrim tu.....dan dlm hati berkata "laaa ni je tggal?" patu tkuar lak mmber aku cakap...aiskrim murah je ade ni..hahahha.bawah rm2....adoii adoii aku bajet cam nak puaskan hati dgn beli aiskrim paling mahal dan enak...yelaa nk release tension an...then nt nk smbung study n wat assignment bagai...so hati musti gumbira beb.abes da tggal tu je aiskrim...apelagi rembat je r..

err ok cite tergantung.rajin kang aku hambur lg kat sini


tata

No comments: