Translate

14 May 2013

sesetengah perempuan

ada sesetengah perempuan,

macam situasi satu
bila perempuan tengah syok makan
jangan kau memandai cakap
tembam,gemok,nanti badan naik dan  
everything-about-girls-body
SERTA MERTA mood perempuan akan mati nak teruskan makan
dan akan kau kena habiskan makanan dia
dan selepas itu dia akan diam
dan selepas itu mula diet dengan ketatnya
dan mungkin dia rasa kau pentingkan fizikal dia
sedangkan hati kau letak no 2.
wadehel
 kesian perempuan tu tahu
(kawan aku)

macam situasi dua
bila first time kau macam terjatuh hati kat perempuan
jangan ditanya umur dia
entah tak tahu kenapa
hahahaha
aku tak suka soalan tu.
ya ini adalah aku.
bab makanan tadi tu aku makan je laaa..
lantak lak nak gemok ke apa ke..
kau tak suka aku lagi tigapulohlapanratus kali tak suka kau
prinsip aku mudah.
terima aku apa adanya
bhahahah
gelak lagi
adesh geli pulak

situasi 3
jangan melucah dengan perempuan !!
bodoh pergi mati
ini benar benar silap.
kau akan disenarai hitam
bai

situasi 4
jangan berkasar dan tetiba nak marah perempuan
even dekat text pun kadang kala bila kau guna tanda seru tu
perempuan ingat dia kena marah
dan terus rasa macam -.-'
yelah hati perempuan kan lembut hihi

situasi 4
jangan cakap nak ubah perangai atau sikap perempuan tu
contoh dia makan comot ke..ala bukan selalu.tercomot je pun
(aku lettew)
then kau tegur macam buat perempuan sentap
hello! perempuan tu tak suruh kau ubah apa pun
suke suki nak ubah orang apahal kan?
ok tak suka tak suka
ini benar benar tidak berjaya

dah la aku ganas ke apa ke
kau takleh terima
kau punya pasal
aku sikit tade hal
hehehehehehehehe

blerghhhh






No comments: