Translate

13 Oct 2013

SUKA

lebih kurang dua minggu aku kerja dekat situ
first day aku nampak dia
aku terpegun seketika
muka dia macam crush kat kampus aku
okay sapa tak suka kan?
tapi aku hindari selagi boleh
aku banyak diam
tapi berbunga hati bila tahu umur dia lagi tua dari aku
then minggu ni baru aku tahu rupanya dia tipu
umur dia dan aku sebaya je T_T
hampeh kau, gurau kau bikin gua percaya
ergh benci~

aah aku dah tekad aku nak kenal rapat dengan lelaki yang lebih tua
atau paling cikai pun sebaya dari aku
tapi aku redha je kalau jodoh dengan lelaki lagi muda
nanti aku awet muda sekali ye dak haha

okay balik kepada cerita tadi
hurm aku tak suka dia sangat mula mula
tapi dah dia duk tanya borak layan kan aku ni
aku ni banyak tergelak je bila membahan dia ni
huiii tak sangka gak dia kaki bahan
ceskek
ni baru betul buku bertemu ruas
bajet muka baik sekali membahan orang abes aku
so dari hari ke hari aku rasa cam dia ni ada satu tarikan luarbiasa
tipulah kalau aku kata benci
tipulah kalau aku kata tak suka
ada la benda benda dia buat terpengaruh dengan aku agaknya
hahahaha itu lucu!
dia mulakan dulu
aku layankan je
dia ni selalu gelabah bila aku dekat sebelah dia
haha aku pun tak faham

tapi tu lah
kawan kawan je
tak salah kan suka suka
kami professional
doalah kalau dia betul2 ikhlas suka aku
huhu

No comments: